niedziela, 9 lipca 2017

P2-30 bronze cut


Lakier złapałam w Hebe dość przypadkiem,nawet nie szukając zdjęć jak wygląda w necie.
Spodziewałam się paskuda,jednak okazał się oszałamiający i nie żałuje jego kupna.Wiadomo że przy lakierach chromowanych powinno się mieć nieskazitelną płytę paznokcia,jednak nie każda z nas ma taką.Pod lakier nie dałam żadnej bazy i uważam że nie jest źle.Sama pociągnęłam pędzelkiem trzy razy,choć wystarczyło by tylko dwa razy bo ma bardzo szeroki pędzelek.Dałam dwie warstwy.Schnie bardzo ale to bardzo szybko.A Wy co sądzicie na jego temat?

6 komentarzy:

  1. kolor nie do końca mi podchodzi w takim wykończeniu, ale sama ta seria techno (czy jak ona sie tam nazywa ;) ) jest fajna. ja kupiłam kiedyś zielony, ale czeka jeszcze na swoją kolej ;) a jak tam z trwałością tego lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmyłam go po dwóch dniach.Nie miałam żadnych odprysków,ale kto wie gdybym nosiła go dłużej.

      Usuń
  2. Nie do końca jestem przekonana do tego wykończenia lakierów. Podobno ta seria bardzo ładnie stempluje i jako taką chętnie bym ją wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier ale kupiłam go z myślą o stmeplowaniu. Nawet nie wpadłam na to, że może tak ładnie wyglądać na paznokciach solo :)

    OdpowiedzUsuń