niedziela, 2 października 2016

Zdobień kilka #3


Do zdobienia użyłam czarnego lakieru i farbki akrylowej białej.Po prostu na lakier nałożyłam top na to farbę i rozciapałam acetonem.Na to top.

Tutaj testowałam stemple i lakiery do stempli i holo top.
Stemple pochodzą z płytki BM-504

Te zdobienie na swoją kolej czekało aż od początku lata.Wszystko było by dobrze,ale po prostu za późno oderwałam tasiemkę,na pewno zdobienie kiedyś zrobię ponownie.

Bazą jest jeden z pierwszych BarryM jakie posiadałam.Jego swatch oddzielnie już jest,na to dodałam stemple z płytki BM-320.

6 komentarzy:

  1. Każde zdobienie ma w sobie 'coś'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze podoba mi się naj naj naj :) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają pierwsze dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsze zdobienie - przypomina mi dym unoszący się w ciemnościach ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger