wtorek, 28 czerwca 2016

OPI-Princesses Rule!


Bazowy lakier to OPI-Princesses Rule!.Użyłam aż trzech warstw,lakier jest bardzo mało kryjący,jeśli nie dokładnie go nałożycie i np dotknięcie skórki to zmycie jego drobin,będzie prawdziwą torturą.
Schnie dość długo.Na to nałożyłam stemple z pięknej płytki,jednak tak ciężkiej w obsłudze że straciłam do niej cierpliwość,po prostu nie chce współpracować z żadnymi lakierami do stempli.Na zdjęciach widzicie próbę nr 30.Na więcej nie miałam już cierpliwości.
Do tego dołożyłam tasiemkę z którą,nie miałam żadnego problemu.
Płytka KLIK
Tasiemka KLIK


4 komentarze:

  1. Nie podoba mi się, to chyba ten Orly :( Za to szkoda, że płytka do kitu, bo kwiatek jest całkiem ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opi, Opi
      zmęczona i zagoniona, to i bzdury piszę, przepraszam. Nie mój typ.

      Usuń