czwartek, 30 czerwca 2016

Golden Rose-305

Golden Rose-305
Głównym bohaterem miał być przepiękny neonowy zielony.Właśnie miał być.
Nauczona wcześniejszymi porażkami z zielonymi neonami,nałożyłam białą bazę.To nie wystarczyło,sam lakier jest nałożony aż w czterech warstwach!Nadal słaby efekt.Jednak co mnie zaskoczyło to fakt że wysechł w ciągu 30 minut na skałę.Ale wiadomo,że po niego szybko nie sięgnę ponownie.Lakier pochodzi z serii ''ice chic''na to nałożyłam przepiękne kwiatowe naklejki wodne.
Naklejki są tutaj <KLIK>


7 komentarzy:

  1. Szkoda, że aż tyle warstw, bo kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 warstwy na bieli? Stanowczo przesada! No, ale chociaż wysechł ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten zielony, szkoda, że taki problematyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził, neonek mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej chwili nie skumałam że to róże. Wyglądają jak po prostu napaciane plamy czerwieni i czerni

    OdpowiedzUsuń
  6. Po miniaturze wydawało mi się, że to będzie mani technią dry brush wykonane, albo coś innego o podobnym efekcie końcowym. Nie spodziewałam się naklejek. Efekt niecodzienny.

    OdpowiedzUsuń