czwartek, 12 maja 2016

Lovely-1


Prawdziwy żółto-zielony neon.Jednak jego konsystencja,to już lekki koszmar.
Sama dałam trzy warstwy i jak widać na palcu wskazującym widać prześwit.Schnie długo,i kiedy myślisz że jest suchy,on nie jest!
Coś co mnie osobiście irytuje to uwaga na nakrętce,do stosowanie na sztuczne paznokcie.Nie wiem jak Wy ale sama nie jestem zachwycona polityką firmy,która pozwala na takie coś,wiedząc że i tak kobiety będą je używały na zwykłe paznokcie.
Lakier jest z serii Exotic Color.

6 komentarzy:

  1. też go kupiłam i jestem zachwycona jego kolorem :)
    a napis do stosowania na sztuczne paznokcie to zwyczajne obejście przepisów o zabronionych przez ue neonowych barwnikach. ale oni mają pomysły w stylu banan musi być prosty, więc o czym my rozmawiamy... mnie te napisy na butelkach w ogóle nie ruszają i maluję takimi lakierami jak każdymi innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie uczulił wiec do kosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Szkoda, że tak słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Neon jak się patrzy.
    A te napisy o sztucznych paznokciach., to na każdym neonie w Unii, takie normy i przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor boski! szkoda, że tylko kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger