wtorek, 22 grudnia 2015

Zdobień kilka

Dziś kilka zdobień,z różnych powodów nie dostaną oddzielnych notek.

nail art
Pierwsze zdobienie miało imitować świąteczną galaktykę.Nie za bardzo mi wyszło,ale mimo wszystko mi się podoba.Na to dodałam steple BM-610 srebrnym lakierem.
nail polish
 Drugie to zdobienie i swatch w jednym.Bazowym lakierem jest Miss Sporty-320,który kryje po dwóch warstwach,schnie szybko.Na to dodałam naklejki wodne i top z CC.
stamping nail art
 Kolejne zdobienie to szalenie dziwnie połączenie,które nosiłam kilka dni.Na bazowy lakier nałożyłam folie transferowe,potem matowy top i stempel Pueen-27 czarnym konadem.Plus SV.
I na sam koniec top z Wibo,który był dostępny dawno temu i miał imitować skórę krokodyla,czyli podróba topów z Sephory.Efekt zależy od tego jak grubą warstwę się nałoży.Schnie bardzo długo.

9 komentarzy:

  1. pierwsze pazurki bardzo fajne, takie nietypowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Krokodyl nawet mi się spodobał, a fanką pękaczy nigdy nie byłam. I te pierwsze jako tło do stempli fajne. Niebieska koronka na wypasie, więc post udany i więcej zdjęć. Jak dla mnie, możesz częściej robić takie zbiorówki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i drugie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. świąteczna galaktyka mi się szalenie podoba i nie wiem dlaczego nie dostała osobnej notki. jest piękna i bardzo udana! jest właśnie taka bardzo galaktyczna ;)
    i top z wibo tez mi się podoba. i bardzo sie cieszę że go kupiłam jak jeszcze był. a może schnie tak długo bo ma już swoje lata?

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 1 dla mnie bomba <3 ale reszta też super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze szalone, ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobienia, niebieskie piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger