poniedziałek, 21 września 2015

Morskie klimaty


NAIL ART

Dziś przychodzę do Was z recenzją dla LadyQueen.Tym razem na przesyłkę czekałam bardzo długo.
I dziś pierwszy efekt.
Piękne srebrne muszelki <CLICK> posłużyły mi do plażowego mani.Muszelki są małe i dobrze się trzymają,nie odpadły mi od razu ani nie zeskubałam ich.Za to bulion odpadł.
Co całego zdobienia użyłam :
-essie-sand tropez
-color alike z serii q-151
-china glaze-boho blues
-zoya-godiva jako piasek,nałożyłam go palcem.
-granatowego buliony dla lepszego efektu
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym!

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się to zdobienie jest takie wyjątkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ta zoyka świetnie wygląda, jak prawdziwy piasek! w ogóle super ta cała plaża :) i muszelki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś bardzo fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te paznokcie! pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie klimaty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, ten piasek zwłaszcza robi na mnie wrażenie, bo świetnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie iście wakacyjne, ten piasek jest jak prawdziwy! Karolina, tym razem wymiotłaś i pozamiatałaś - jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł z wykorzystaniem Godivy jako piasku w tym zdobieniu! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger