środa, 24 czerwca 2015

Nails stickers from LadyQueen

Witajcie.
Jakiś miesiąc temu napisała do mnie Perlie z LadyQueen czy chcę przetestować ich produkty.Zgodziłam się.Sklep działa prawie identycznie jak BPS.Kiedy wybierałam produkty nie było jeszcze na stronie płytek,a szkoda.Dziś pokazuje Wam naklejki.
Pierwsze są kocie naklejki KLIK .
Naklejki są lekko gumowe i dobrze się przyklejają,jednak wymagają topa bo mogą odstawać bo bokach.Są albo za wąskie lub za szerokie,co widać na palcu wykazującym.Wszystko zmyłam zmywaczem i nie miałam z tym żadnego problemu.
Za to drugie naklejki to już inna bajka.Zacznę od tego że koszmarnie się przyklejają,odstają i nie da się ich wygładzić.Nie pasują do żadnego mani,z wszystkim się gryzą.A jeśli nakleicie je na goły paznokieć,będzie istna tragedia je odkleić.Nie da się ich niczym zmyć.Trzeba je zrywać!Niby świecą w ciemności ale tego już nie sprawdziłam.
Są o tutaj KLIK
Jeśli coś Was skusi ze sklepu to zapraszam do użycia mojego kodu.

9 komentarzy:

  1. Te kotki wyglądają uroczo :) szkoda, że te drugie takie trudne! chociaż na pazurkach całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na paczkę od nich. W sumie to dla mnie po prostu kopia BPS! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Really beautiful nails. I love it so much! Thank you dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten drugi wzór, szkoda tylko że kiepskie są

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba wzory mi się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te kocury! ale druga to faktycznie ni przypiął ni przyłatał...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger