niedziela, 17 maja 2015

Essie-Sundey funday

Kolor lakieru jest jak najbardziej wiosenny i nastawia pozytywnie.Nałożyłam trzy warstwy i schnie bardzo szybko.Przy okazji wykorzystałam wodne naklejki z BPS które dostałam w ramach współpracy.Była to moja druga okazja.Same naklejki są dość szerokie i pasują na moją płytkę,jednak gdy przy skórkach trochę mi wystawała i użyłam acetonu,stała się lekko gumowa.Muszę przyznać że zaskoczyło mnie to ale problemów nie było.Niestety nie pamiętam jaki posiadała numer a na stronie nie umiem ich się doszukać,być może nie są już dostępne.

9 komentarzy:

  1. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wzór na naklejce, a sunday funday wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest niesamowity! Naklejka przepięknie się z nim komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Essiak wygląda obłędnie, ale przyznaję, że myślałam, że jest bardziej koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tfu! Bardziej pomarańczowy niż koralowy, co ja bredzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier cudny i bardzo fajny akcent ta naklejka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, ja też chcę takie, śliczne są!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger