niedziela, 15 lutego 2015

Wiadomosci

Przychodzę do Was dziś z wiadomością.O tym jak zostałam perfidnie oszukana przez Martynę z Udekoruj paznokcie.Jak wiecie napisała do mnie z współpracą,w ramach ''reklamy''swojego sklepu zrobiła konkurs który ogłosiłam na blogu.Wtedy nie było problemów.Problemy zaczęły się kiedy wyłoniłam zwyciężczynie.
Nagle kontakt się urwał.Nie odpisywała na emaile i wiadomości na facebooku(jej storna internetowa jest niedostępna).Totalna olewka.Również z zwyciężczynią nie skontaktowała się.Dałam jej czas,wiadomo może być zajęta ale na facebooku ogłasza swoje żałosne konkursy by wygrać jedną darmową płytkę prawie codziennie.Na allegro jest też aktywna.Wnioski można samemu wyciągnąć.
Jest mi przykro w jaki sposób mnie potraktowała jak i Arnell która wygrała konkurs.
Wiem że nie jestem popularną blogerką ale chciałabym,żebyście udostępniły tą wiadomość by każda wiedziała co wydarzyło się.
Postanowiłam że tak tego nie zostawię i sama za własne pieniądze ufunduje nagrodę dla Arnell bo nie powinna być pokrzywdzona.Tylko pozostaje czekać kogo jeszcze Martyna oszukała.Bądźcie czujne!

33 komentarze:

  1. Moje przyjaciółki kupiły od niej płytki dla mnie na urodziny. Zamówienie złożyły na początku grudnia, miesiąc temu dostały dopiero dane do zapłaty. W takim tempie może na kolejne urodziny dopiero dostanę moje płytki.
    Jedno wielkie oszustwo. Miałam zamiar kupować płytki u tej pani, bo ceny korzystne, ale już nic u niej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie sprowadza je z Chin dlatego trzeba czekać kilka tygodni.

      Usuń
  2. masakra po prostu, cycki opadają... ;-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko proszę, ufunduj jej nagrodę od innego sprzedawcy! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że jest od innego sprzedawcy!

      Usuń
  4. Dlatego ja z daleka od tych konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs był prosty i zasady też.Kto mógł się spodziewać że taki numer wywinie.

      Usuń
  5. Tak sie niestety czasem dzieje... Teraz trzeba pokryć jakoś zwycięzcy nagrodę.

    Apeluję o obecnośćprzecinków w tekście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Będę pamiętać o przecinkach.Nagrodę już jej kupiłam.

      Usuń
  6. też dostałam taką propozycję, ale byłam nieufna i umówiłam się z Martyną, że najpierw wyśle mi płytki do testów, a potem będziemy rozmawiać o konkursach dla czytelników. płytki dostałam, są bardzo dobrej jakości, a co do konkursu - napisała mi ostatnio, że zawiesza tymczasowo działalność. nie wiem z jakiego powodu.
    pamiętam też, że Anita organizowała z nią konkurs na zimowy manicure i chyba wszystko przebiegło dobrze ;)
    nie chcę stawać tu po niczyjej stronie, bo faktycznie, bardzo niefajnie wyszło z Twoim konkursem. jeśli stało się coś losowego, Martyna mogłaby to po prostu jakoś wyjaśnić, a tak wynikły różnie nieprzyjemności ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Ty,najpierw dostałam płytki,potem umówiłam się na konkurs.Nie widziałam w tym niczego złego.Szkoda że do mnie nie raczyła odpisać i wyjaśnić sprawy.

      Usuń
    2. Dlaczego zawiesiła? Szanowna Martyna prowadzi sprzedaż nielegalnie.Obserwuje ją od początku i czekałam tylko na potknięcie bo,że ono nastąpi było pewne.

      Usuń
    3. też bym się czegoś takiego nie spodziewała. ale cóż, teraz będzie miała inną "reklamę" niż chciała ;/

      Usuń
    4. Justine145 owej pani wydaje się,że jest bezkarna stąd może sobie pozwoilć na takie wybryki.Właśnie wydaje się....nie prowadzi działalności,sprzedaje nie legalnie na czarno i nawet nie zdaje sobie sprawy jakie mogą byc tego konsekwencje.

      Usuń
  7. Ach, czekalam tylko az zaczna byc problemy z tym sprzedawca. Mnie od poczatku ten 'biznes' smierdzial i to bardzo. Podejrzenia ze cos jest nie tak mialam jak tylko dostalam propozycje o wspolprace nawiasem mowiac tak zalosna ze nie mialam ochoty nawet odpisywac. Osoba ktora lamie polowe podstawowych zasad na allegro albo robi konkurs gdzie zwyciezca musi zaplacic za przesylke to jest co najmniej nie na miejscu o jakims profesjonalizmie nie wspomne. Jednoczesnie kwestionowalabym legalnosc tego co robi ale to juz inna sprawa. Dziewczyna zachowala sie nie w porzadku zarowno do Ciebie jak i do Arnell ktora miala te nagrode otrzymac. Jak dla mnie ma ona kreche na calej lini i ciekawa jestem jak dlugo da rade jeszcze na takim kretactwie pociagnac...
    Wspolczuje ze musialas sie na cos takiego natknac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że sama nie zorientowałam się w porę.Będę mieć nauczkę na przyszłość.

      Usuń
  8. działa jeszcze strona na fb https://www.facebook.com/pages/Udekoruj-paznokcie
    płytki sa z chin, nawet zdejcia żywcem ściagane z aliexpress, z ich oznaczeniami

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przykra sytuacja! Czasami ciężko mi uwierzyć, że ludzie są skłonni do takich zachowań. Też dostałam propozycję "współpracy", ale już sama treść tego maila była dla mnie dziwna, więc dałam sobie spokój i chyba dobrze zrobiłam.
    Dla mnie nieco smieszne jest też ogłaszanie konkursów, gdzie do wygrania jest jedna płytka, a za przesyłkę trzeba zapłacić samemu. Sporo widzę minusów w tej całej "dzałalności".
    Szkoda, że znalazłaś się w takiej sytuacji, że zostałaś tak potraktowana. Co innego jakby napisała, że ma jakieś problemy, no cokolwiek, ale milczenia nigdy nie zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh.. brak słów na takie osoby..

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda mi ciebie i Arnell, ja zazwyczaj wierzę w ludzi i w większości wypadków ta wiara jest jak najbardziej na miejscu. Czasem się sparzę, niestety.

    Żałosne zachowanie tej pani, tyle w temacie.

    Powinno się jej dane rozpowszechnić, żeby już więcej osób nie robiła w konia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ręce opadają jak się czyta takie historie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dostałam propozycję współpracy na zasadzie konkursu, jednak podobnie do Justine145 poprosiłam najpierw o możliwość ich przetestowania, aby później móc polecać płytki w konkursie. Wybrałam płytki, jednak Martyna napisała, że lepiej będzie jeśli wybiorę inne (nieświąteczne) ponieważ wysyłka trochę potrwa. Przez przypadek jednak zapomniałam odpisać, a kiedy po pewnym czasie odezwałam się z przeprosinami i zapytałam czy dostała ode mnie maila bo chyba zapomniałam odpisać, dostałam tylko odpowiedź: "nie...". I tak kontakt się urwał ;) Jak widać - na szczęście. Szkoda, że tak kiepsko wyszło z tym konkursem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra ! Mi się ona od początku nie podobała (znam ją od konkursu u Anity) i już mi dało do myślenia to, że ta strona podana na fb nigdy nie działała (czyli fake), raz były linki do allegro, raz nie, no jakiś niepoważny sprzedawca. Przykro to czytać. A ta cała Martyna to jest jakaś blogerka, czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedawczyni na Allegro.Wcześniej miała również swoją stronę która aktualnie nie działa.

      Usuń
  15. mi ona od razu nie pasowała - sprzedaje na allegro rzeczy, które zamawia z Chin dopiero gdy ktoś coś u niej zamówi. Bierze za to pieniądze, a nie ma raczej zarejestrowanej działalności. Oszukuje i klientów i państwo. Przykra sprawa, zarówno jej "działalność", jak i konkursy...

    OdpowiedzUsuń
  16. o choinka...
    ja również dostałam od niej propozycję współpracy ale coś mi tam nie pasowało, gdy poprosiłam o więcej szczegółów i olałam całą sprawę. teraz widzę, że dobrze zrobiłam. Kobieta jest nieprofesjonalna a przede wszystkim nieuczciwa.
    Mam nadzieję, że ktoś ukróci jej wybryki i zostanie pociągnięta do odpowiedzialności.
    A dla innych cwaniaków będzie ostrzeżeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. ludzie na prawdę potrafią być beznadziejni... szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypraszam sobie wszystkie złe wiadomości na mój temat. Nie miałam czasu, aby odpisywać na e-maile, ponieważ miałam pewnie niedogodności w życiu prywatnym. Za wszelką zwłokę w odpowiedziach przepraszam. Jednak nie jestem żadną oszustką, tym bardziej, że wysłałam do Pani, która przeprowadzała konkurs darmowe blaszki, dlaczego miałabym teraz nie wynagrodzić zwycięstwa dziewczynie, która wygrała? Jestem w szoku. Proszę posprawdzać inne blogi, na których za darmo rozdawałam blaszki, na przykład u Anity :http://anitakulikowska89.blogspot.com/ . Konkurs doszedł do skutku. I tutaj też tak będzie, a za delikatne obsunięcie się w czasie oczywiście przepraszam, ale ja nie zrobiłam nic złego, a wręcz przeciwnie - rozdaje płytki za darmo... Proszę o wyrozumiałość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fakturę albo paragon dostanę??

      Usuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger