poniedziałek, 16 lutego 2015

Aktualizacja wczorajszych wiadomosci

W odpowiedzi na wczorajszy wpis doczekałam się odpowiedzi od Martyny nie tylko w komentarzu ale także na emailu.

 
A tutaj macie komentarz:
 Wypraszam sobie wszystkie złe wiadomości na mój temat. Nie miałam czasu, aby odpisywać na e-maile, ponieważ miałam pewnie niedogodności w życiu prywatnym. Za wszelką zwłokę w odpowiedziach przepraszam. Jednak nie jestem żadną oszustką, tym bardziej, że wysłałam do Pani, która przeprowadzała konkurs darmowe blaszki, dlaczego miałabym teraz nie wynagrodzić zwycięstwa dziewczynie, która wygrała? Jestem w szoku. Proszę posprawdzać inne blogi, na których za darmo rozdawałam blaszki, na przykład u Anity :http://anitakulikowska89.blogspot.com/ . Konkurs doszedł do skutku. I tutaj też tak będzie, a za delikatne obsunięcie się w czasie oczywiście przepraszam, ale ja nie zrobiłam nic złego, a wręcz przeciwnie - rozdaje płytki za darmo... Proszę o wyrozumiałość...


Jak dla mnie to tylko próba wybielenia się bo wszystko wyszło na jaw.
A nagroda dziś została wysłana do zwyciężczyni którą ufundowałam ja nie ta pani.

6 komentarzy:

  1. Tak, a pojawianie się i znikanie strony na FB to już zupełny przypadek :)
    Cóż, jeśli się prowadzi firmę, to mailu można ustawić automatyczną informację o czasowej nieobecności (szczególnie w sytuacjach kryzysowych, jeśli nie wiadomo, kiedy się wróci), odpisać na szybko, że odpisze się za trzy dni/tydzień/dwa.miesiąc...
    Data rozstrzygnięcia konkursu musiała być dla sponsora ogromną niespodzianką, ojej.
    W ten sposób na pewno zbuduje się profesjonalny wizerunek, prawda?
    Dla pani Martyny, która wyraźnie ma problemy z interpretacją niektórych wypowiedzi - moja, powyższa, nacechowana jest sarkazmem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaką firmę?Przecież cały interes na lewo jest.Komuś prowadzącemu firmę zależałoby na takiej reklamie?

      Usuń
  2. Strach w portki zajrzał ;) Nie zmienia to faktu że owa Pani oszukuje państwo i osoby które legalnie prowadzą firmy.Profil na Fb wyczyszczony,strona nie działa ale ślad w sieci po nielegalnej sprzedaży pozostaje .

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda słów na takich ludzi:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeprosić wszystkich tutaj, a osoba, która wygrała ten konkurs jest ze mną w kontakcie i nagroda zostanie Jej przyznana. Faktycznie, aby zajmować się sprzedażą trzeba mieć działalność gospodarczą, jednak ja nie chciałam tym zajmować się tak na poważnie i nie miałabym czasu na prowadzenie firmy. To miał być krótkotrwała działalność, w której sprowadziłam sobie kilka blaszek do własnego użytku, a przy okazji innym. Poświęciłam na to sporo czasu i nerwów, ale sama się na to pisałam. Przepraszam również Państwo, że nie prowadziłam tej działalności w formie firmy, jednak rozliczę się z tego w formie deklaracji PIT. Liczba zainteresowanych nie była w ogóle na tyle wielka, żebym mogła zbijać na tym kokosy i koniecznie rejestrować firmę. Niepotrzebnie robiłam konkursy bo teraz słono za to płacę. Każdy, kto chciał ode mnie blaszki - dostał je, a więc nikogo nie oszukałam. Wszystkich urażonych moim zachowaniem serdecznie przepraszam. Nie chcę się już tłumaczyć, wiem, że i tak nikt teraz z Was nie podaruje mi tego, mimo, że naprawdę prywatnie nie widzie mi się najlepiej i to przez prywatność zbagatelizowałam zobowiązania wobec ,,Internetu''. Pozostało mi kilka blaszek, ale nie chcę już sprzedawać niczego, chciałabym przekazać właścicielce tego bloga wszystkie blaszki, które mam, bo tutaj rozegrał się ten cały mój dramat i to tutaj popłynęłam na całej linii. Mam nadzieję, że wszyscy tutaj jakoś jeszcze skorzystają na tej całej mojej fatalnej działalności. Jeszcze raz, ogromne przepraszam, wasze słowa dobiły mnie totalnie i jest mi przykro, że ktoś może o mnie tak źle myśleć, obiecuję, że kończę z tym i z taką ,,porażką'' jak ja nie będzie nikt zmuszony współpracować.

    OdpowiedzUsuń