niedziela, 25 stycznia 2015

OPI-I Carol About You & Kiss Me - Or Elf!

 Dość nietypowy odcień fioletu który na zdjęciach bardziej wygląda jak granat,posiada w sobie bardzo mały shimmer prawie nie widoczny.Kryje po dwóch warstwach.Zdjęcie z topem.
Piękny on jest tylko w buteleczce.Odcień piękny ale psuje go shimmer i wykończenie.Kryje po dwóch warstwach,schnie szybko.Zdjęcie z topem.
Sama nie wybrałabym tych lakierów ale dostałam zestaw miniaturek i nie mogłam się oprzeć by je pokazać.Z całej kolekcji najbardziej podobają mi się lakiery których jeszcze nie posiadam!

4 komentarze:

  1. Pierwszy baardzo mi się podoba, drugi zwyczajnie mi się podoba. Jakby ktoś dawał, to brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest taki zły, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak średnio mi się podobają, na pewno bardziej fiolet :)

    OdpowiedzUsuń