sobota, 8 listopada 2014

Malujemy razem z MatMajowe

Witajcie.Dziś chce Wam przedstawić moją pracę na akcje u MatMajowe malujemy razem.Akcja bardzo mi się spodobała na tyle że wyraziłam swoją chęć do przystąpienia.W tym linku <KLIK> macie dokładnie wytłumaczone o co chodzi.Naszą wspólną inspiracją była utalentowana Inez i jej przepiękne zdobienie <KLIK> na samym początku nie wiedziałam jak do tego się zabrać.Postanowiłam zrobić stemple na wszystkie paznokcie(wyszło nudnie) nieco później  poszalałam i zrobiłam nieco inaczej z pomocą washi tape.Nie wiem czy Wy ją macie ale moja tak mocno się kleiła że z pewnością przebija taśmy izolacyjne.
Współprace z Mają uważam za udaną nie tylko że lubimy takie same lakiery ale szybko się dogadałyśmy co chcemy zrobić.
Użyłam Orly-Rock-it
MoYou London Pro 08




Post u Mai możecie przeczytać <Tutaj> i zobaczyć co ona wyczarowała na swoich paznokciach.


5 komentarzy:

  1. Pisałam już u Mai, że podoba mi się zarówno sama inicjatywa akcji. Jak i Wasze wykonanie:)
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na Orlika świetny i ilekroć spoglądam na paznokcie, to się uśmiecham i myślę o Tobie. Dziękuję za udział w akcji, wyszło cudnie! Twoje zdjęcia boskie, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!!! bardzo lubię ten lakier z Orly, ma cudny kolor i jeden minus na moich paznokciach krotko trzyma się

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa akcja :) zdobienie bardzo mi się podoba jest orginalne :)

    OdpowiedzUsuń