poniedziałek, 17 listopada 2014

Essence-Movie Star & China Glaze-Gold Digger

Gdy robiłam porządki w Helmerach postanowiłam duża ilość lakierów po prostu oddać albo wyrzucić i między innymi znalazłam takiego cudaka z Essence który ma piękny szary ewentualnie lekko grafitowy odcień.Kryje przy dwóch warstwach schnie szybko.By było bardziej weselej dodałam piękny brokat z China Glaze który już kiedyś pokazywałam do kilku zdobień w przeszłości.Sam w sobie kryje po trzech warstwach i schnie długo dlatego polecałabym nakładać go na jakiś lakier.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor tego Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie - doskonale jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to złotko jest świetne, kolor bazowy też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spodziewałabym się tego po brokacie, że 3 warstwy i długie schnięcie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby proste, a jakie efektowne, muszę zajrzeć do moich brokatów, też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger