czwartek, 13 listopada 2014

Catrice-Genius in the bottle


Chyba każda blogerka widziała tą płytkę i zapragnęła.Widziałam wiele zdobień przy jej użyciu i widziałam że ją chce.Na przesyłkę czekałam więcej niż miesiąc ale to i tak lepiej bo widziałam że nie które dziewczyny czekały nawet 3 miesiące!Sama postawiłam na prostotę.Bazowy lakier jest problematyczny często widać pociągnięcia pędzelka i szybko się ściera.Kryje po trzech warstwach i schnie długo.
Pamiętajcie żeby skorzystać z mojego kodu!


8 komentarzy:

  1. Ależ ten wzór dobrze wygląda na tym złotku! Dobrane idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta płytka i super się ten wzór prezentuje na tym Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, mi przyszła paczka właśnie po trzech miesiącach ;) a ta płytka jest świetna, już żałuję, że jeszcze jej nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytkę już widziałam, ale w takim wydaniu kolorystycznym jeszcze nie :)
    Przyznam, że złoto pasuje mi do niej szalenie. Wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie wzoru i koloru lakieru wyszło całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger