wtorek, 18 listopada 2014

3 urodziny bloga!

Witajcie!
Dziś dla mnie to małe święto bo 18 listopada trzy lata temu opublikowałam swój pierwszy post lakierowy.
Moja przygoda zaczęła się już w podstawówce kiedy to podbierałam lakiery mojej mamie.Co ważniejsze pamiętam że mój pierwszy lakier był srebrny a potem niebieski.Jednak na całego wkręciłam się w to pięć lat temu i tak pozostało tak to dnia dzisiejszego.Jest mi bardzo miło że jesteście ze mną cały ten czas i nie jestem sama w tym świecie.
Moim pierwszym postem był Essie Sexy Divide więc dziś po raz kolejny za to podrasowany stemplem Pueen-73 z serii Buffet i złotego lakieru CC-Antiquated

12 komentarzy:

  1. Karolinko ......sto lat sto lat (dobrze, że nie musisz słuchać mojego piania ;D) i ......niekończącej się weny paznokciowej, abyś jeszcze wieleeee lat pokazywała nam te perełki lakierowe przez które czasami z zazdrości dostajemy oczopląsu. Twój blog jest wspaniałym i inspirującym miejscem dla mnie i wielu innych dziewczyn :) Wspaniale, że jesteś Karolinko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! 3 lata to jest coś :) Piękne jubileuszowe zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 urodzinki?? To nasze blogi to równolatkowie.. ;)
    Mój z 14 września ;)
    Gratki !!! Wielu kolejnych lat w blogosferze no i satysfakcji z pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję blogowych urodzin i życzę kolejnych latek blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 lata to już kawał czasu ^_^, powodzenia w dalszym blogowaniu i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) Sto lat, sto lat, obyś była tutaj jak najdłużej i czerpała z blogowania ciągłą
    przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, a ja przegapiłam na urlopie :(
    3 lata to już blog i chodzi, i gada, i spokoju nie daje, haha ;)
    Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji, dostępu do wszelkich perełek lakierowych, płytkowych, stemplowych i budżetu odpowiedniego do spełniania zachcianek.
    Cieszę się, że jesteś i pokazujesz nam te wszystkie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mam na paznokciach podobny odcień do essie sexy dive tylko, że od Golden Rose, też jest piękny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger