sobota, 4 października 2014

Zakupy z Beauty Forum 27 września

 Darkest Shadow,Hot Tropics,Sparkling Garbage,Elation Generation
 Charla,Sooki,Carter,Veronica
 Claire,Skylar,Godiva,Ryan,Noir
Glitter envy,Foxy Mama
Na targach w Warszawie byłam pierwszy raz.Skoro w Krakowie nie mogłam dostać tego co chciałam musiałam zawitać tam.Powiem tak istne szaleństwo,mnóstwo wystawców i to co lubię lakiery,mnóstwo lakierów.Kupiłam kilka innych pierdół do ozdób i pędzelki których bardzo długo szukałam.Miałam w planach kupić więcej ale do niektórych stoisk nie można było się dopchać.Ale od czego jest internet.Jak wam się podobają zakupy?Który lakier chcecie zobaczyć jako pierwszy?

13 komentarzy:

  1. O rajku ale cudowności dorwałaś Karolinko ^_^ Ja bym chciała zobaczyć Orly Sparkling Garbage albo Zoya Carter albo Noir :) i całą resztę też - czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaakie boskie zakupy <3
    poproszę najpierw Zoya Godiva, jest na mojej wishliście ^^ Orly Sparkling Garbage też nie pogardzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sobie pluję w brodę, że teraz nie pojechałam. Już wiem, że muszę to nadrobić w marcu i oby były Color Cluby. Pokaż proszę Zoyę Ryan bo mam dylemat czy ją braść czy nie braść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczyłabym Zoya Pixie Dust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *_* Śliczności. Zoya Noir poproszę, jeśli ci po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu widzę że zoyki królują :) chętnie zobaczę Charlę albo Noir. i jeszcze color club foxy mama :)
    i jak sobie tak myślę o tych targach to trochę żałuję że nie kupiłam więcej tych brokatów color club co ten glitter envy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoye są piękne, chętnie bym się przyjrzała Charli z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne lakiery:D sama nie wiem, który lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnosć ORLY na targach bardzo mnie ucieszyła, szkoda że Darkest shadow nie mogłam już znaleźć w koszyku z przecenionymi lakierami. I tak uważam zakupy za udane, bo znalazłam kolor na którym najbardziej mi zależało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darkest Shadow należy do najnowszej kolekcji która nie była przeceniona i nie było jej w koszu.Kupiłam go za pełną cenę tak samo jak Hot Tropics

      Usuń
    2. Ah, smoky! Przyglądałam się tej kolekcji, ale przezornie nie wzięłam za dużo gotówki. Później oczywiscie żałowałam.

      Usuń
  10. Piękne kolory. Zazdroszczę szczególnie Zoi.

    OdpowiedzUsuń