czwartek, 23 października 2014

Sephora by OPI-Ms.Can't be wrong & Only Gold for Me

 Muszę przyznać że jestem nimi zachwycona.Pierwsza rzecz jaka się rzuca w lakierach SBO to ich buteleczka trochę na kształt pocisku.Druga zaleta to schnięcie wręcz ekspresowe.Kryje po dwóch warstwach a bez topa lśni jak tafla.I do tego dość nietypowy kolor.
Topem jestem bardzo zachwycona nabiera się tyle ile trzeba mimo że jest bardzo rzadki.Dałam dwie warstwy.Bez topu również pięknie błyszczy i szybko schnie.

4 komentarze:

  1. piękny kolor! :) i z topem super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, omijam Sephorę szerokim łukiem ze względu na ich ceny. Może warto zajrzeć? Top jakich wiele, ale bazowy lakier fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je z ebaya bo nigdy w Polskich Sephorach ich nie widziałam

      Usuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger