sobota, 20 września 2014

Red time

Te zdobienie można zaliczyć do powrót do przeszłość bo kiedyś wykonałam takie zdobienie na samym początku które teraz uważam za koszmar ale po to mam bloga by się udoskonalać.
Użyłam czerwonego lakieru Clarie's leather który mi bardziej przypomina piasek.Pozostałe dwa to mieszkanka jako bazę nałożyłam ciemny bordowy a na to Color Club-Fame and Fortune który jest koszmarny w obsłudze,strasznie gęsty i nie chcę się mieszać w buteleczce.Zatopione kawałki folii z czerwonej zabarwionej bazie.Dałam dwie warstwy do tego top.Nie wiem czemu ale na zdjęciach widać jakbym nawaliła topu z pięć warstw a dałam jedną.

14 komentarzy:

  1. Ale fajnie wygląda ta folia na tym tle, tak jakoś szlachetnie. A z drugie strony jak potłuczone szkło..., fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten color club i mimo wszelkich niedogodności chcę go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ta cięta folia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kolory jak ten Color Club zawsze mnie kuszą w buteleczce, ale równie często okazują się kiepskie w obsłudze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały set z którego pochodzi ten CC są ciężkie w obsłudze

      Usuń
  5. Ten top ciekawy, ale faktycznie wygląda jakby to była gruba warstwa. Szkoda że trudny w "obsłudze"... P.S. Piękny kształt paznokci. Uwielbiam paznokciowe blogi, wiec chętnie zaobserwowałam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne paznokcie :) Piaskowa czerwień strasznie mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger