sobota, 16 sierpnia 2014

Barry M-Lime Green

Dziś pokazuje dla mnie zupełną nowość czyli kolorowe stemple.Naczytałam się i naoglądałam i postanowiłam że spróbuje choć może powinnam spróbować z innymi stemplami bo MoYou(Suki 04) nie jest najłatwiejsze w obsłudze.Dodatkowo lakierem zielonym,który dla mnie solo jest nie zbyt interesujący bo moje dłonie wyglądają przy nim trupio.


Dodatkowo chciałam podziękować ZjemCiKlapki która dla mnie wykonała szablon który jest jak świeży powiew wiatru w letnie upały.

7 komentarzy:

  1. Zdolna z Ciebie bestyjka Karolinko :D pierwsze kolorowe stemple i taka perfekcja - bravo kochana :D I może ta zieleń wygląda w wersji solo trupio ale z tymi dodatkowymi elementami powala :) Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie, stemple i dobór kolorów - łał! Wyszło pięknie.
    Szablon - łał!
    Zazdraszczam. Chcę takie! I to, i to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :)

    wildstrawberryand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawienie, ale nie moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. wzorek śliczny , ale kolorek zupełnie mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałąm pojęcia o kolorowych stemplach :)

    OdpowiedzUsuń