środa, 4 czerwca 2014

Born Pretty Store

Jakiś czas temu odezwała się do mnie Allison z pytaniem czy chciałabym coś przetestować.
Wybrałam dwie płytki.QA82 dostępną tutaj <Klik> i QA83 <Klik>
Obie przyszły w niebieskiej folii.Wzory są duże i znacznie lepiej pasują na moje paznokcie niż małe MoYou.Są wykonane bardzo dobrze.Obie w tym momencie kosztują 2.39$
Kolejną rzeczą była karuzela z ćwiekami.Po prostu musiałam ją mieć.Zawiera 300 ćwieków po 3mm każdy.
Są dobrze wykonane.Można kupić ją tutaj <Klik> za 4.38$ ale dość często można dostać wszystkie w promocji.


A Wam co najbardziej się spodobało i co chciałybyście zobaczyć jako pierwsze?

8 komentarzy:

  1. poproszę ten piękny kwiatowy wzór z płytki QA82 (ten najbardziej u góry) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ćwieki wyglądają intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej spodobały się ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich ćwieków jeszcze nie widziałam i chętnie bym sie im lepiej przyjrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karuzela z ćwiekami jest świetna. Płytki również mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Płytki przepiękne - tych jeszcze nie mam ;) wczoraj odebrałam przesyłkę z takimi samymi ćwiekami :D są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję takie współpracy :) bardzo lubię ten sklep :)

    ćwieki i płytki genialne ;D

    OdpowiedzUsuń