niedziela, 23 marca 2014

NOTD-tape


Użyte:
China Glaze-Randezvous with you
CC-Perfect Molten

14 komentarzy:

  1. Pięknie!!!! lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się razem prezentują. podoba mi się ten kolor ze spodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby nic, a efekt świetny:)
    Kolor bazowy jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kawałek taśmy a różnica kolosalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko siedzę od kilku minut i jestem absolutnie zachwycona perfekcją wykonania Twoich pazurków :D Doskonałe zestawienie kolorów :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba. i kojarzy mi się z takim ozdobnym papierem do pakowania prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe skojarzenie nawet o tym nie pomyślałam

      Usuń
  7. Jak zrobiłaś takie paski? Taśmą? Są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń