wtorek, 21 stycznia 2014

Paese-61&Clarie's-243


Dziś muszę wam pokazać jeden z ładniejszych niebieskich lakierów jakie udało mi się kupić pod koniec zeszłego roku.Lakiery Paese nie są zbyt popularne ale zasługują na uwagę.Ten niebieski jest fantastyczny i nieco ciemniejszy niż na zdjęciach,kryje po jednej warstwie,idealnie nadaje się do stempli.Schnie bardzo szybko.A co do glittera z Clarie's to muszę powiedzieć że zostałam pozytywnie zaskoczona jego kryciem,na warstwę Paese dałam dwie warstwy i ładnie pokrył bez prześwitów sam w sobie również ładnie kryje.Schnie dość długo ale pięknie się komponują razem.

8 komentarzy:

  1. Aaaale boskie zestawienie. Naprawdę niesamowity odcień niebieskiego - jestem zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremowy lakier jest ładny, ale ten brokat... cudowny :) W Clarie's jest sporo lakierów, które mi się podobają, ale jakoś boję się ich trwałości...

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo jakie piękne ! zarówno lakier jak i glitter- po prostu idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie !!!!! teraz żałuje że nie zamówiłam sobie brokatów na które się tak czaiłam na paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń