poniedziałek, 27 stycznia 2014

Essence-Most wanted & Eveline-824


Jeden z moich ulubionych duetów ostatnich czasów.Essence pochodzi już z dawno wycofanej kolekcji multi dimension która była naprawdę dobra.Kolor jest idealną mleczną czekoladą nakłada się go bez problemu,schnie bardzo szybko wystarczą dwie warstwy.Niebieski wypatrzyłam w małej drogerii i to ostatnie sztuki i musiał być mój. Nie tylko że niebieski ale także dlatego na shimmer.Do krycia potrzebne są dwie warstwy i schnie szybko.Zdjęcia są bez topu.

7 komentarzy:

  1. Oba kolory super:) a brąz od essence...
    ... szkoda, że poza zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej jaki piękny niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepadłam ! pięknie ! i jak się błyszczą bez topu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć niebieskości nie lubię, to to połączenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski jest prześliczny a takiego odcienia mlecznej czekolady właśnie poszukuję :D Duet doskonały - bardzo mi się podoba. Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie nie do końca mi pasuje, ale lakier z Eveline jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger