środa, 13 listopada 2013

Color Inspiration vol I

Jeden z nowych pomysłów na serie którą podpatrzyłam na pinterest.
Na wskazującym i środkowym użyłam Essence-Speed of light blue z LE You rock! trzy warstwy bo bardzo prześwituję,schnie w miarę.Na serdecznym i małym użyłam Catrice-Blue Cara Ciao dwie warstwy,schnie szybko ale ma tendencje do barwienia płytki.Na kciukach Miyo-Lime Sorbet który jest wręcz dramatyczny w nakładaniu,lubi robić prześwity,nie chcę schnąć i robi góry i doliny.Trzy warstwy.

4 komentarze:

  1. Odcień Catrice bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to jest fajne i jakie masz świetne paznokcie :>

    A ten Miyo to syf, kolor ładny ale nakładanie i brak schnięcia = no, thanks.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to :) Ten Catrice jest z jakiejś limitki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie był ze starej kolekcji Catrice chyba z przed dwóch lat

      Usuń