poniedziałek, 28 października 2013

Color Club-Girl About Town Collection

 Piękny problematyczny w nakładaniu.Potrzeba trzech warstw i schnie dość długo ale kolor wynagradza wszystko.
 Stanę się monotematyczna ale również jest piękny,jest idealnym lakierem,schnie szybko,wystarczą dwie warstwy.
 Jeden z najpiękniejszych lakierów z całego setu.Mam mało lakierów które kupiłabym ponownie on znalazł by się w ścisłej 10.Idealna aplikacja,dwie warstwy schnie bardzo szybko i nie potrzeba topu tak pięknie błyszczy.Mi nie odbarwił płytki ale czytałam opinie że potrafi zrobić psikus.
Jedyny flejks w całej kolekcji przypomina trochę Nu-oh którego jeszcze nie posiadam ale to kwestia czasu,nałożony jest na Wicker Par.Dwie warstwy,schnie trochę dłużej nie się spodziewałam ale SV z pewnością nie zaszkodzi.

Do niego mam mieszane uczucia,jest problematyczny w nakładaniu i schnięciu u mnie nie chciał za bardzo schnąć co nawet widać że brzydko schnie i nie wygładza nie równości.Dwie warstwy.Jest dziadem.

Z pewnościa nie jest to najpiękniejszy lakier bo ma w sobie perłę jednak prezentuje się dość ciekawie szczególnie pod jakiś wzór.Schnie bardzo szybko.

*Każdy lakier jest bez top coata.Słocze robiłam cały tydzień.
*Podobają Wam się takie grupowe posty czy raczej nie?

5 komentarzy:

  1. Pierwszy powoduje, że mi się oczy świecą. Ale wszystkie są piękne i mają niesamowity urok. Chociaż ten ostatni jakoś tak... no ja bym się nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dorwałam z tej kolekcji wiliamsburg i the uptown ,jakoś reszta mnie aż tak nie zachwyciła :) a post zbiorowy jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie przygotuje więcej takich postów

      Usuń

Copyright © 2016 Orientalmeat , Blogger